Jak zamawiać?


Jeśli spodobał Ci się jakiś nasz produkt i chcesz go zakupić, możesz skorzystać z poniższej instrukcji "KROK PO KROKU" jak złożyć zamówienie.

KROK 1

Kliknij na produkt, który Cię interesuje - przejdziesz na stronę wybranego produktu.
1. Wybierz rozmiar produktu /jeżeli dany produkt występuje w wielu rozmiarach/.
2. Podaj liczbę sztuk.
3. Możesz też wybrać inny kolor /jeżeli dany produkt występuje w wielu kolorach/, klikając na wybraną miniaturkę.
4. Kliknij przycisk "DO KOSZYKA" po prawej stronie.
5. Możesz teraz kontynuować zakupy lub przejść do podglądu zawartości koszyka, klikając w prawym górnym rogu na ikonę koszyka.

 
UWAGA!

W podglądzie koszyka znajdziesz listę wybranych przez Ciebie produktów wraz z ich ilością i ceną. Jeżeli chcesz zrezygnować z jakiegoś produktu, kliknij "USUŃ" znajdujący się po prawej stronie od ceny.

UWAGA!

Interesujący Cię produkt możesz również dodać do "PRZECHOWALNI" i zakupić go w innym terminie (jednak, aby produkt został trwale zapisany na liście, musisz być zarejestrowanym użytkownikiem). Aby wyświetlić listę życzeń, zaloguj się na www.4allsports.pl podając swój login i hasło, następnie kliknij w menu górnym pozycję "TWÓJ PANEL". W kolejnym kroku wybierz z panelu zakładek po lewej stronie pozycję "PRZECHOWALNIA" i "ZAPISANE".

KROK 2

1. Następnie wybierz jedną z trzech metod dostawy:
- kurier UPS;
- kurier DPD;
- odbiór osobisty;
- transport 4allsports.

2. Wybierz jedną z dostępnych metod płatności:
- płatność on-line - z rozwiniętej listy wybierz swój bank i zaakceptuj regulamin serwisu transakcyjnego;
- przy odbiorze (płatne kurierowi);
- płatność przelewem tradycyjnym;
- przelew z odroczonym terminem płatności - dotyczy jednostek budżetowych /np. szkoły, urzędy itp./.
3. Sprawdź teraz poprawność danych i kliknij przycisk "KONTYNUUJ ZAMÓWIENIE", aby przejść do następnego kroku

UWAGA!

Jeżeli posiadasz kod rabatowy, możesz go wpisać w okienku „WPISZ SWÓJ KOD RABATOWY”, a następnie kliknij "DODAJ".

KROK 3.

Podaj dane do wysyłki uzupełniając wszystkie pola oznaczone "*".
Jeżeli chcesz otrzymać fakturę VAT, zaznacz opcję "PROSZĘ O WYSTAWIENIE FAKTURY VAT".
Jeżeli chcesz aby przesyłka trafiła pod inny adres, zaznacz opcję „INNY ADRES DOSTAWY”
Sprawdź poprawność wprowadzonych danych, a następnie kliknij przycisk "POTWIERDŹ", aby przejść do następnego kroku.

UWAGA!

Jeżeli jesteś zarejestrowanym klientem, dane do wysyłki zostaną uzupełnione automatycznie i zostaniesz od razu przekierowany do kroku 4.

KROK 4.

W kolejnym polu możesz wpisać swoje uwagi do zamówienia.
W podsumowaniu sprawdź poprawność danych odnośnie swojego zamówienia. Jeśli chcesz coś poprawić, kliknij przycisk "ZMIEŃ ZAWARTOŚĆ ZAMÓWIENIA" lub "ZMIEŃ DANE PŁATNIKA ORAZ ADRES DOSTAWY ZAMÓWIENIA".

Jeśli dane są poprawne kliknij przycisk "ZAMÓWIENIE Z OBOWIĄZKIEM ZAPŁATY".

UWAGA!

Jeżeli w kroku 2 wybrałeś opcję "PŁATNOŚĆ ON - LINE", zostaniesz przekierowany do serwisu transakcyjnego, aby dokonać płatności za zakupy.
Jeśli z przyczyn technicznych nie udało Ci się dokonać płatności za swoje zamówienie możesz wykonać tradycyjny przelew na nasz rachunek bankowy:
Sport Transfer Sp. z o.o. 66 1140 2004 0000 3102 7761 9625 mBank w tytule przelewu podając numer swojego zamówienia.
Jeżeli wybrałeś opcję „PRZELEW TRADYCYJNY” wyświetli Ci się komunikat o przyjęciu zamówienia. Będziesz zmógł również wydrukować formularz do samodzielnego przelewu.
Jeżeli zaś wybrałeś opcję "ZA POBRANIEM", wyświetli się strona z podsumowaniem a Twoje zamówienie zostanie wysłane po skompletowaniu towaru o czym zostaniesz poinformowany w osobnym e-mail.

KROK 5.

Sprawdź swoją skrzynkę mailową. Powinieneś dostać wiadomość potwierdzającą przyjęcie zamówienia do realizacji.